joi, 5 septembrie 2013

Viaţa merge înainte

Sunt momente în viaţă când îţi pui întrebări despre calea pe care ai decis sa mergi. Sunt atât de multe întrebări, încât nici măcar nu cauţi răspunsuri. Trecutul revine mereu prin faţa ochilor, prezentul e atât de nesigur, iar viitorul parcă e o păpădie care aşteaptă îngrozită o pală de vânt. E atât de greu să îţi găseşti locul între oameni. Nu mă aştept la multe. Nici nu caut vreun semn. 
Sâmbătă noaptea- după ce cu o noapte înainte nu am dormit de loc- am ales să citesc în cort. La un moment dat, am auzit lângă foc un cântec, al cărui acorduri şi versuri îmi păreau atât de cunoscute. De unde ştiu eu melodia asta? Apoi,în singurătatea mea am zâmbit. Era cântecul meu. Cântat de cineva care îl înţelegea. Pentru care însemna ceva. Viaţa merge înainte.... Mai ales dacă ai lăsat ceva în urmă.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...