marți, 26 martie 2013

Câteodată

Câteodată trebuie să o iei de la început. Să te analizezi, să vezi unde ai ajuns şi cine ai devenit. Să-ţi accepţi şi înţelegi greşelile, să-ţi analizezi visurile şi nevoile. Nu trebuie să ştergi totul şi să o iei de la zero. Niciodată nu vei pleca de la zero. 
Dar e evident că odată cu trecerea timpului eşti un altul. Dacă totul a mers cât de cât bine, eşti un "altul" mai bun. Trecutul îţi va sta în faţă ca o oglindă, iar dacă contopeşti asta cu cel care ai devenit, te va ajuta să îţi trăieşti prezentul frumos şi de ce nu, să visezi pentru un viitor aşa cum îţi doreşti.
Cel mai greu în viaţă e să spui NU. Foarte greu e şi să vezi că pleci în viaţă alături de câţiva oameni şi să vezi că te-ai îndepărtat, că drumurile voastre nu mai sunt aceleaşi. Nu trebuie să judeci pe nimeni. Fiecare alege, fiecare ia propriile decizii. Dar tu, muritorule, cel care ai doar o viaţă lucidă pe umeri, trebuie să-ţi înţelegi proprii paşi. Gata cu nostalgiile, păstrează amintirile vii ca pe nişte copii care îţi zâmbesc de acolo, de departe, şi mergi pe propria-ţi cale. 
Îmi doresc un nou început. Sunt mulţumim de ceea ce sunt, am suferit pentru propriile greşeli, m-am iertat şi am iertat şi pe alţii. 
De mâine, ba nu, de astăzi, sunt un alt om. Sper să vă placă. Dacă nu, nu. Viaţa nu e un concurs de popularitate. Cel puţin nu viaţa mea. 
Am să fac ceea ce îmi place, cu cine îmi place, am să iubesc şi am să sufăr în continuare. Încă mai sunt munţi de urcat, acorduri de descoperit şi prieteni lângă un foc de tabără. Cine nu e cu mine....înseamnă că e în altă parte.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...