luni, 13 octombrie 2014

Cum votăm! Părerea mea!

Fac politică din 1994. Mi s-a părut că aşa pot să mă implic mai mult, să schimb unele lucruri care nu merg aşa cum trebuie în ţara asta. Am votat la fiecare rundă de alegeri, mai puţin la un anume referendum.Ăla pe care l-am boicotat, deşi nu am recunoscut niciodata. Da bre, ăla cu întrebarea capcană. Mi se pare că dacă votez pot apoi cere socoteală celui care a ieşit. Indiferent dacă am votat acel candidat sau nu. Am participat.
Spuneam mai demult că dacă ne rezumăm doar a vota din 4 în 4 ani sau atunci când aceste alegeri se organizează, e deja târziu. Dacă nu ne implicăm, fiecare după puteri, dacă nu facem petiţii, dacă nu ne exprimăm opinia, dacă nu ieşim în stradă dacă e cazul, la alegeri vom fi mereu nevoiţi să alegem din două sau mai multe rele, pe cel mai puţin rău. Dacă nu sprijinim acele organizaţii care investighează oamenii politici pentru a fi traşi la răspundere, dacă e cazul, vom fi mereu în acelaşi loc. Mereu frustraţi, scârbiţi, resemnaţi. Dacă alegem urmărind doar ce ne este prezentat la televizor, fără să ne informăm şi din alte părţi, facem o greşeală fundamentală.
Avem 14 candidaţi la alegerile prezidenţiale. Ca mai toate lucrurile complicate, e destul de simplu.  
Ponta pentru mine reprezintă o certitudine. Dacă îl votăm ştim exact unde vom ajunge. Molima roşie nu iartă. Comunism sau mai bine spus, neo-comunism. Pomeni. Susţinerea nemuncii. Lipsa de respect faţă de proprii cetăţeni. Încurajarea hoţiei. Funcţii politice, indiferent de pregătire şi competenţă. Zero investiţii. Lipsă totală de interes pentru educaţie şi asigurarea unui minim decent pentru sănătate. Taxe, sute de taxe, pentru susţinerea pomenilor sociale. Şi multe, multe altele. Nu vreau să mă îndrept către destinaţia asta. Nu votez, şi nu am votat niciodata roşul.
Elena Udrea. Nu zic că a fost un ministru rău. Nu mai rău ca şi ceilalţi. Dar nici măcar nu vreu să vorbesc despre ea. Pentru că nu despre ea este vorba. Este vorba despre tovarăşul Băsescu, preşedintele cianurii, care vrea să negocieze rămânerea în politică cu procentele obţinute de Lenuţa. Câte or fi ele. 5-6 pe acolo. Şi nu numai cu ale ei.
Monica Macovei, un europarlamentar bun, ales pe listele PDL. Acelaşi partid, care inainte de a constitui Alianţa Creştin Liberală, a avut o competiţiei internă pentru a stabili candidatul partidului la prezidenţiale, unde tanti Macovei NU s-a înscris. Atunci ce e cu candidatura asta? Vă spun eu. E tot mâna lui nenea Băse, din 2 motive mari şi late: încă câteva procente de negociat, plus că aceste procente vor fi luate de la candidatul ACL. În turul 2 se va negocia.
Călin Popescu Tăriceanu a fost un politician respectat. În schimb după curvăsăraiul tov. Tăriceanu cu PSD-ul, s-a dovedit că a ajuns un bufon, mâna cu care molima roşie vrea să spele câteva rufe murdare. E destul de evident că această candidatură e susţinută de PSD, cu scopul recunoscut de a rupe dintre voturile PNL-ului. 
Deci, cu cine votăm?
Cu singura persoană care are şanse reale să-l bată pe Ponta! Dintre toate aceste certitudini descrise mai sus, eu aleg SPERANŢA! Sper să fie mai bine!   Eu votez: Klaus Iohannis! Aici găsiţi programul prezidenţial!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...