joi, 23 septembrie 2010

Fotbalul şi dracu

Da domne', am un viciu mare, mă uit la fotbal. Nu foarte des, ce e drept. Şi de o vreme încoace, nici măcar nu mă mai enervez, iau lucrurile ca atare. De când am renunţat şi la echipa favorită, Ştiinţa -Campioana unei mari iubiri, am rămas cu un singur sentiment: Anti-Mitici, pe ei şi pe mama......... Să nu mă apuc....
Însă ieri am văzut un meci. Bine, meci e mult spus. O parodie. În "dulcele stil clasic" pentru că poate aţi ghicit, una dintre echipe se numeşte Dinamo. Când zici Dinamo, zici arbitri. În afara şi după gratii.
Bun. Începe meciul, roşii (Dinamo) tot pe moldovenii în galben (Ceahlaul). Şi dă-i şi luptă, roşii dau gol prin celebrul Moţi. Da, ăla ce pipă 3 pachete pe zi. Şi vine faza din minutul nici nu mai ştiu, în care la o bâlbâială colectivă în careul dinamovist, moldovenii înscriu. Şi nu apucă oamenii să se bucure , că hop , arbitrul anulează golul pe motiv de...................Mai contează motivul? Am văzut faza de n ori aseară şi azi de dimineaţă încă de ţ ori. Nu a fost nimic domne'. Doar nenorociţii ăştia de moldoveni care nu se lasă. Nu trec bine două minute şi la o simulare a unui african din echipa roşiilor, un galben  moldovean vede roşu în faţa ochilor şi este scos afară. No să vedem acum cine e mai tare. Staţi că nu se gată aici. Scapă doi înroşiţi singuri cu portarul. Unul este faultat, meciul continuă, celălalt cu poarta goală..............dă în bară. Şi fără măcar să clipească, arbitrul dă 11 metrii. No, cine e mai tare? Am văzut faţa lui Cristea cel care a bătut şi a şi marcat penalti-ul. Omul a fost profesionist, a şutat şi a marcat. Atunci de ce pe faţa lui se citea scârbă?

Nici nu cred că mai are rost să vă pomenesc de gustul pe care îl am în gură. Hai Dinamo...în B cu arbitrii voştrii cu tot.

1 comentarii:

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...