joi, 9 august 2012

Emeric Set a lansat "Târziu"

Am primit de curând de la soră-mea (mulţumesc) ultimul album a celor de la Emeric Set, lansat de curând în cadrul festivalului Folk You desfăşurat la Vama Veche. Albumul conţine 10 piese, plus bonus cea mai ascultată piesă a lui Emeric , "Nebun de Alb". Pentru fanii lor (primul care îmi vine îmi minte este Feri Teglas), multe dintre piesele de pe album nu sunt o noutate, fiind cântate în diverse concerte, câteva le-am auzit şi eu ultima oară la Festivalul Mediaş-Cetate Seculară. După ce am ascultat albumul, realizat aşa cum ne-am obişnuit pe multe dintre versurile regretatului poet Adrian Păunescu, am rămas cu câteva melodii în cap şi în suflet, plus o senzaţie de "ciudă" pentru orchestraţia de excepţie. 
"Rană şi cuţit", "Noapte de unul singur", satirica "Scrisoare supărată" şi în special "Oraţie de nuntă" sunt piesele care mi-au plăcut în mod deosebit.
Nu îmi rămâne decât să mă bucur că folk-ul e viu şi că versurile lui Adrian Păunescu mai răsună încă chiar şi după plecarea lui "dincolo".
Vă las cu Emeric şi "Oraţia de nuntă", o versiune anterioară celei de pe album!


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...