luni, 31 martie 2014

Rezultate concurs: "Tu cum promovezi oraşul Zlatna?"

În primul rând mulţumesc tuturor celor care s-au implicat în acest concurs. Sincer, mă aşteptam la mai mult, grupul Oraşul Zlatna are 2400 de membri, grupul Ampelum are 700 şi ceva de membrii (sunt convins că unii sunt comuni), eu am 1700 de prieteni pe Facebook, din care majoritatea sunt din Zlatna şi tot aşa. Ce mă bucur este că au comentat câţiva dintre cei la care mă aşteptam şi asta mă face să înţeleg că este posibil, mai rămâne să găsim mijloacele. Vorbesc şi în general şi în particular! 
Să trecem la oile noastre: am avut 6 comentarii, pe care le-am numerotat în funcţie de data când au fost postate: 1.Horia Fleşer, 2.Pîrva Carmen Bianca, 3. Incău Ionuţ, 4.Andreea Berbece, 5. Mihai Gligor, 6. Ionuţ Ciuta.
În urma tragerii la sorţi, folosind random. org, câştigătorul este:


nr. 3, adică Incău Ionuţ.
Mulţumesc încă o dată tuturor de participare şi invit câştigătorul să-şi ridice premiul de la Centrul de Informare şi Dezvoltare Turistică Zlatna (clădirea Clubului Elevilor, sediul Trascău Corp).
 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...