vineri, 19 iunie 2009

Vine, calcă totul în picioare!

Episodul de azi , BAC-ul. Da Bacalaureatul de care cu toţii ne amintim cu drag sau nu! Eu de exemplu îmi amintesc cu drag. Îmi amintesc în special pentru 2 lucruri: masa PE CARE am sărbătorit după, la localul El Bimbo sau aşa ceva, şi pentru că rezultatele , alea de trecere, au fost afişate în pauza meciului România-Argentina de la campionatul mondial din '94. Am şi luat BAC-ul şi am şi bătut pe argentineni! Fain. Bine, după aia am picat cu brio la facultate, dar ce mai contează! Bun, să trecem la prezent! În prezent, din toţi cei care dau bacalaureatul, am să pomenesc două personaje, fantastice, pe care am să le denumesc: Ctivor si Dusan, scuzaţi anagramele. Ctivor, baiat bun de felul lui, din cauza framantarilor sociale trecute, a pierdut trenul 1,2 şi 3. Dar după cum îl ştiu eu bătăios, care nu se lasă doborât de obstacole, o să prindă trenul 4 sau dacă nu măcar trenul 5 de pe peronul Toamnă. Noroc că acuma este susţinut! Trecem la mult mai interesantul domn Dusan, prospăt absolvent de liceu, care este la primul examen important din viaţa lui, acum ia viaţa în piept bla bla bla.... Tipul ăsta nu a citit o carte în viaţa lui, mă şi întreb cum mama naibii o trecut el prin şcoală! Acuma, el nu că ar fi prea penal, dar măcar 1-2 ani de puşcărie pentru reeducare cu cartea în mână ar trebui. Şi dobitocul, acuma în ajun, în loc să citească ceva rezumate macar, să ştie şi el unde o rezolva Ion pe Ana, sau cum îl chema pe câinele ciobanului din Baltagul, sau cine o fost Eminescu ăsta şi de ce boli o suferit, ghiciţi ce face? O drojdeşte în fiecare zi la o crâşmă locală, şi nici măcar aşa la nivel de 2-3 beri, ci până se muţeşte! Aşa îmi trebuie dacă am prieteni. Vreau şi eu un sfat: să-l pleznesc sau nu?

1 comentarii:

  1. nu-l plezni, ca e mic si el si are noroc ca e simpatic...pe cuvant!
    P.S:ma roaga sa adaug ca e in floare tineretii

    RăspundețiȘtergere

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...