joi, 14 ianuarie 2010

Încă un efort 2%

Sal,

Acest anunţ se adresează tuturor cu sufletul  aproape de asociaţia Trascău Corp.
Anul trecut, datorită eforturilor voastre am reuşit să strângem aproape 100 de milioane din campania 2%, mai precis 9951 lei.
Anul ăsta vrem să depăşim aceasta sumă şi o putem face doar cu ajutorul vostru.

În acest sens vă rugăm , pe unde lucraţi, pe la prieteni, pe la rude....vorba cântecului, încercaţi să-i convingeţi să se alăture campaniei noastre şi să completeze formularul de 2% care e AICI! Trebuie doar datele personale şi semnătura!

Alte detalii le găsiti pe siteul Trascau Corp , la secţiunea 2%, sus în stânga.

Mai jos am pus şi activităţile din 2009, pentru care am folosit aceşti bani.

Să ne întâlnim sănătoşi.

Cu respect,
Trascău Corp


Activitățile principale desfășurate în ultimele 12 luni, în cadrul cărora s-au utilizat sumele strânse prin campania 2% din impozitul pe venitul din salarii aferent anului 2008:
- ridicarea şi finalizarea Refugiului Montan Săruni, situat în Munţii Trascău, zona Dâmbău, constucţie tradiţională, acoperită cu şindrilă; are rol atât de refugiu cât şi de bază de supraveghere a ariei protejate Cheile Feneşului, a zonei carstice Dâmbău, dar şi centru de tineret pentru acţiuni montane
- Centru de tineret pentru dezvoltarea comunitară, care are ca scop :a). Dezvoltarea de noi abilităţi la tinerii din oraşul Zlatna pentru a se adapta mai uşor la schimbările socio-economice; b) Formarea de deprinderi la tinerii din oraşul Zlatna privind protejarea mediului înconjurător; c)Creşterea gradului de implicare a tinerilor din oraşul Zlatna în elaborarea de strategii privind dezvoltarea comunitară
- participarea la constituirea Coaliţiei Naţionale pentru Arii Protejate- C.N.A.P., care are ca scop  realizarea unei cooperări la nivel naţional între ONG – urile care administrează arii protejate, capabile să influenţeze decizii în favoarea naturii.
-organizarea acţiunilor anuale Cupa Trascau 2009 ediţia a VII-a , concurs de turism montan şi a Reuniunii de Alpinism şi Escaladă Ampoiţa 2009 –ediţia a VI-a, acţiuni care pe lângă promovarea turismului montan  au ca şi scop şi întărirea legăturilor între asociaţiile de profil din ţară
-participare cu stand, alături de CETM Albamont, la Târgul Naţional de Turism Rural Albac, 2009, prin care s-a urmărit promovarea zonei Zlatna, precum şi importanţa rezervaţiile naturale din punct de vedere al dezvoltării turistice
-protecţia Poienii cu Narcise de la Negrileasa, rezervaţia în custodia asociaţiei, acţiune desfăşurată în luna Mai, care are ca scop asigurarea continuităţii perpetuării speciei de narcise precum şi conştientizarea comunităţii despre importanţa protejării ei
- activităţi de patrulare şi supraveghere a ariilor protejate (rezervaţii naturale) aflate în custodia asociaţiei- Cheile Cibului, Cheile Glodului, Poiana cu Narcise de la Negrileasa, Cheile Feneşului, Piatra Bulbuci, Calcarele de la Ampoiţa şi Calcarele de la Valea Mică
-înfiinţarea Centrului de Informare și Dezvoltare Turistică Zlatna, care are ca scop principal promovarea turistică a zonei şi oferirea de informaţii pentru turişti;centrul a fost înființat în urma unui acord de asociere între asociaţia Trascău Corp şi Consiliul Local Zlatna.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...