miercuri, 20 ianuarie 2010

Încă un proverb pentru fani

Prin anul de graţie 2001, cred, când făceam printre primele pliante destinate sensibilizării "animalelor" cu două picioare participante la aşa-zisa sărbătoare de la Poiana Narciselor de la Negrileasa, foloseam ca "text mobilizator" şi un "vechi proverb chinez" . Avea rolul să atragă tinerii pe munte, la activităţile pe care le desfăşuram. Bun. Având în vedere că m-am exprimat cam aşa: O bătrână vorbă din chinezi spune că o noapte petrecută pe munte echivalează cu 10 ani de post şi rugăciune", am fost persiflat de numeroşi membrii ai asociaţiei în special de Filip (prin urmare nu i-am scris numele cu Ph). Mai apoi am regăsit proverbul, puţin modificat pe blogul personal al d-lui Dinu Mititeanu la poziţia 9 din Gânduri despre munte . Aici îl găsiţi: www.dinumititeanu.blogopedia.biz . Astăzi am mai găsit un proverb, tot vechi, dar  indian de data asta. Îl redau cu o singură modificare. Cel sau cea care îmi spune unde l-am modificat, primeşte premiu un pachet de Carpaţi fără. Deci, un vechi proverb indian spune: Atunci când ultimul copac va fi tăiat, atunci când ultimul râu va fi poluat şi ultimul peşte va muri, atunci veţi realiza că aurul nu poate fi mâncat.”

1 comentarii:

  1. Este vorba de "bani" si nu de "aur". "Numai atunci veti realiza ca banii nu pot fi mancati"

    Sa sara carapatu' ala fara,

    hai pa

    RăspundețiȘtergere

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...