vineri, 27 mai 2011

Apel la inocenţă


 Site-ul de poezii unde îmi postez "creaţiile" mi-a transmis următorul mesaj: "Poezia a fost considerată ca având un caracter obscen. Aceste poezii nu sunt acceptate pe site. Vă mulţumim pentru întelegere şi vă mai aşteptam şi cu altfel de creaţii". Aş dorii să aud părerea voastră.


Apel la inocenţă

Unde te-ai dus tu inocenţă?
Unde sunt vremurile-n care,
în fiece surâs vedeam o floare
şi nu un cap bagat între picioare.

Unde te-ai dus tu inocenţă?
De te-am pierdut, îmi cer iertare
şi dacă nu te-am supărat prea tare,
revino. Nu mai am răbdare.
(Şi caut, disperat, din nou o floare).


1 comentarii:

  1. Amice; in formularea ta, capul se baga de obicei in nisip. Sau altfel spus, cu siguranta moderatorii de la poezii.biz habar nu au ce e acela Lapte Gros. Sau ce sa mai cred... Cred ca saitul in sine a fost facut de o societate crestina, iar o moderatoare fara de prihana, om fiind si ea la randul ei si cu hormonii de primavara roind, cand a auzit "un cap bagat între picioare" numai la Lapte Gros nu s-a putut gandi.

    Ii pot dori aceste fiinte imaculate sa guste si ea din pacatul etern, asa cum a facut incepand de la Eva si pana la mama sa. Nu face, fetito, intoarce-te la cele lumesti.

    RăspundețiȘtergere

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...