marți, 4 mai 2010

Jenanţii de la Bucureşti

Am fost la capitală. Capitala României, bineînţeles. Prea multe de povestit nu am, decât despre o noua iniţiativă a autorităţilor de a ne convinge să strângem bani la buget. Dobitocii, pe lângă faptul că au supt tot de pe noi, au impresia că ne-am tâmpit subit. Fiţi atenţi: pe clădirile mari din Bucale (îi zice campanie out-door), miticii au arborat mesh-uri uriaşe cu tot felul de slogane, dau un exemplu: Ştiţi că s-ar putea construi 50.000 de locuinţe pentru tineri, dacă s-ar colecta la bugetul de stat1 miliard de euro, cât se pierde anual din contrabanda cu ţigări? Eu ştiu că încearcă să distrugă învăţământul, dar asta nu ne face proşti peste noapte. Tot o să dureze măcar 20-30 de ani. Să presupunem că am reduce contrabanda cu ţigări. Ca să intre bani la buget, trebuie să cumpărăm ţigări "legale". Adică şi  proşti şi oricum, viitoare cadavre. Şi apoi, cine ne garantează că statul va construi 50.000 de locuinţe, în loc să-i strice pe licitaţii făcute cu rudele, neamurile şi firmele proprii? Nici dracu' nu ar garanta asta. Deci, hai sictir. V-aţi schimba părerea dacă campania ar fi făcută de un producător de ţigări, în parteneriat cu un minister din ţara, vremelnic numită România?

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...