miercuri, 27 octombrie 2010

Ce sunt frunzele uscate?


Ce sunt frunzele uscate?
decât mărturii ale verii ce a trecut
sau schije din sufletul copacilor.

Ce sunt  frunzele uscate?
decât pătura caldă a pământului
sau  viaţă de dincolo de moarte.

Ce sunt frunzele uscate?
decât dor de clipele de mult trecute
sau vise neîmplinite cu tine.

Ce sunt frunzele uscate?
decât o simpla trecere
sau o cădere lină spre firesc.

Lasă-mă să  iţi urmăresc paşii
cum calcă
pe frunzele moarte.
Şi as vrea
să mă usuc
să cad
şi-apoi să  mor.
Doar ca să mă poţi
Atinge.

3 comentarii:

  1. ...asta e cam trista! dar merge acum pe vremea asta, la gura sobei!

    RăspundețiȘtergere
  2. cateodata trebuie sa fii trist ca apoi sa te bucuri; moartea face parte din viata zicea Forrest.....

    RăspundețiȘtergere
  3. Care trista, oameni buni? Nu e deloc trista, sincer mie mi se pare chiar optimista... Doar pentru ca apare moartea printre cuvinte, nu inseamna ca e trist sau pesimist... Pana la urma, finalul e despre iubire, despre dispozitia de a face orice, de a "te face una cu pamantul" la nevoie, pentru atingerea iubitei... Intrebarile despre sensul frunzelor uscate sunt doar propedeutice pentru ceea ce vrea autorul sa spuna, de fapt... Imi place mult, Axantoi! Nu sunt sigur, dar poate ar merge ceva mai bine sa schimbi din "decat..." in "daca nu....?" Cred ca suna si mai bine si, mai ales, ar accentua interogarea din strofe pentru ca doleanta de la sfarsit sa capete si mai multa greutate (dupa o rafala de intrebari), sa necesite un mare semn de exclamatie... Nu stiu, zic si io :))) Da-mi place!

    RăspundețiȘtergere

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...