miercuri, 13 octombrie 2010

De ieri sunt poet...e de bine, e de rău?

De ieri sunt poet...e de bine, e de rău? 

" Stimati poeti,

Ne face o deosebita placere sa va anuntam ca evenimentul de lansare al volumului "Antologia vinovatelor placeri", material realizat in urma concursului "Scrieti, baieti, numai scrieti",  proiect intiat de Asociatia Culturala Maria Domina si Agentia Vreau Bilet, va avea loc la cafeneaua Cafepedia (Romana) pe data de 12 octombrie, la ora 12.00.
Cartile pot putea fi achizitionate de acolo, dar si online pe www.vreaubilet.ro, incepand de marti, 12 octombrie.Va multumim tuturor si va felicitam pentru creatiile cu adevarat deosebite"

Cam ăsta e textul.Completarea ar fi că am şi eu o poezie în volumul ăsta.Şi dhe, acuma că am devenit poet, am găsit şi textul care să completeze evenimentul.

Cică:
"După o scurtă întindere spre a desăvârşii o aşa- zisă egoistă aspiraţie la imortalitate, iată că eu, omul, am fost ridicat, de necunoscuţi, la rangul de poet. Din tot ce am crezut că merită să măsoare marginile infinitului, am rămas, pentru moral, cu o "Poezie de moral".

Această poezie este dedicată lui Truţă Radu şi Sebastian Kincses, pentru suport şi îngăduinţă. 

4 comentarii:

  1. Unde e bre cafeneaua Cafepedia (Romana)? Si unde mai pui ca http://www.vreaubilet.ro nu mere.

    Si care "data de 12 octombrie, la ora 12.00" ca aia o fost ieri :)) Ca romanii... Pe cand sa fie domnu? Pe ieri

    RăspundețiȘtergere
  2. Ieri e un maine care a trecut. Felicitari, domnu' poiet!

    RăspundețiȘtergere
  3. Deci Traian draga, nu mai folosi Internet Explorer, ca ala e de vina. Cartea cica e 30 de lei x 102 de poeti...:) se gaseste online pe www.vreaubilet.ro, cauti in search Antologia...eu nu am reusit inca sa comand.....
    Poeziile ce le-am propus eu le gasesti aici: http://www.vreaubilet.ro/poezie/430-adrian-puiulet

    RăspundețiȘtergere
  4. Frumos, sublim, profund, ce mai ... poet :)

    RăspundețiȘtergere

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...