vineri, 19 noiembrie 2010

O prefaţă cât o carte

Nu am citit încă cartea. Se numeşte "Cucui în ghips", de Simion Vasile Pop şi am primit-o aseară. Şi am să vă scriu prefaţa, care nu cred că e neapărat la carte, ci la autor. 

"CÂND ERAM COPIL, mama mă lăuda că n-am pereche de frumos ce sunt. Aşa că am rămas desperecheat. Adică burlac. Pe cunoscuţi îi sfătuia să mă scuipe de deochi, lucru păgubos pentru mine, având în vedere zelul irigator al unora dintre ei. Mama mai zicea, râzând, că atunci când voi creşte mare, de dragul meu, fetele se vor picura pe bolovan. O dată cu trecerea timpului s-a demonstrat că în viaţă nimic nu-i sigur. Unele s-au picurat, altele nu. Bolovanii nu au făcut o tragedie din asta. Nici eu....".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...