vineri, 13 ianuarie 2012

De prin lume adunate

Să fi trist?
E o-ncercare.
Şi cum încercarea
moarte n-are,
azi încerc vreo 3 secunde.
Unu, doi şi trei e gata.

Mă topesc în griji mărunte.

Vai şi-amar de viaţa mea,
mi-a ajuns tristeţea grea.
Pe la "patru" sar din pat
şi mă duc la crâşmă-n sat.
Iată-mă.
Să fiu trist? Ce, am turbat?

Să fi trist e o-ncercare.
Încercarea moarte n-are.
(Moare numa cine-ncearcă.)

(Varianta 2- pentru mama Ana)

Să fi trist?
E o-ncercare.
Şi cum încercarea
moarte n-are,
azi încerc vreo 3 secunde.
Unu, doi şi trei e gata.

Mă topesc în griji mărunte.

Vai şi-amar de viaţa mea,
mi-a ajuns tristeţea grea.
Pe la "patru" sar din pat
şi mă duc la crâşmă-n sat.

Chiar la "Ana între craci"
(Iartă-mă, am nişte draci.)
Să fiu trist? Ce, am turbat?

Să fi trist e o-ncercare.
Încercarea moarte n-are.
(Moare numa cine-ncearcă.)

 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...