luni, 9 ianuarie 2012

Cum a fost prin 2011

Cineva zicea că, de la inventarea roţii încoace, nimic nou nu s-a întâmplat. Pentru toate există acum Google Search sau aşa ceva. Aşa că am văzut eu pe un blog o scurtă prezentare a articolelor scrise într-un an. Hop şi eu.

Ianuarie:  Protest
Februarie: Cartea cu bunici
Martie: Ana de la Citeră
Aprilie: Welcome to Detunata! Ask for Vetălău!
Mai:  Cultura şi Zlatna, vaca şi baletul!
Iunie:  Gândeşte pozitiv!
Iulie: A fost odată... Folk You!
August: Demisia lui Ciki Attila!
Septembrie: Mă bucur de banalitate
Octombrie: Amintirea unui vis
Noiembrie: DemiDulce
Decembrie:  Pe strada in Cetatea Luminii! şi , de final, Grupul Lumina!

Trei observaţii: mi-aş fi dorit să pot pune aici mai multe postări lunare; doi: din ce în ce mai multe postări pe lună pe măsură ce anul se apropia de sfârşit şi trei: sunt lucruri care mi s-au întâmplat şi am fost mirat să nu găsesc postări despre ele. Poate la anul ( şi La Mulţi Ani).
Mulţumesc Maka pentru idee! 

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...