marți, 28 februarie 2012

Ca sa vezi ce şi de unde....

De mult mi-a recomandat o prietenă să folosesc Google (H)Analytics ca să văd şi eu cine intră pe blog,de unde, ce caută. Abia acum am reuşit să intru să văd ce şi cum. Nu mă pricep eu, dar tot am reuşit să aflu neşte chestii. De exemplu: am 998 de cititori. Hai să fie 1000. Să curgă lichidele. Apoi: de căutat lumea mă caută pe mine, adică axânte sau trascău, trascău corp etc. Bun. Din ţara România 911 persoane dar şi din alte ţări, în ordinea numerelor de pe tricou: Spania, Italia, Germania, Austria, Canada, Moldova, USA si Grecia. La oraşe am o dilemă. Topul e aşa: Alba Iulia-319 (mulţumesc Alba Iulia), Cluj-Napoca-195, urmează Bucureşti, Sibiu, Arad, Baia Mare, Braşov, Sighişoara, Bistriţa-Năsăud şi Deva. Şi Zlatna? Nimeni nu intră din Zlatna? Sincer, nu cred. Care o fi explicaţia?
Aha, era să uit un lucru: din cei 998, 610 au venit de pe Facebook. Mulţumesc FB. Mulţumesc tuturor!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...