marți, 20 martie 2012

Vine, vine primăvara..cu papuci

Atunci când cineva are o iniţiativă, îl admir. Pentru că, din ideea brută reuşeşte să o transforme în substanţă, în realitate. Şi de multe ori iese ceva de calitate.
Uite, vine primăvara şi cei de la zorilestore.ro s-au gândit să ne încalţe. Nu prea m-au încântat niciodată tipurile astea de păpuci în care îţi introduci o curea între degetul mare şi cel de lângă el. Ori jenează, ori am eu impresia asta. 
Aşa că am ales un alt model, cu un "buton" care sper să nu jeneze. Uite aici.  Bineînţeles că, bărbat fiind, am ales un model pentru prietena mea, să-l testeze ea. De arătat arată bine, dacă e comod, vedem la purtat.
De asemenea mă încântă faptul că aceşti păpuci sunt confecţionaţi 100% din materiale reciclabile. Dacă şi ţin, jos pălăria. Dar asta într-un articol viitor.


Papucii Grendha Nativa.



0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...