miercuri, 7 martie 2012

Vrei să mergi prin Trascău sau Metaliferi...

Am observat că în ultima vreme mă sună din ce în ce mai multă lume care doreşte informaţii despre Munţii Trascău şi Metaliferi. Despre trasee, timp de mers (adică distanţă), cazare, locuri de campare, locuri de căţărare (alpinism), peştereală etc. Da, am umblat mult prin zonele astea. Nu atât de mult cum aş fi vrut, dar am umblat. Cu asociaţia am desfăşurat mai multe proiecte, finanţate de diverse organisme sau suportate din fondurile proprii (ale asociaţiei sau a membrilor ei). De curând am participat la realizarea primei hărţi turistice a Munţilor Metaliferi, pentru cei care nu ştiu că a apărut.
În concluzie, cei care doresc informaţii, telefonice sau nu, pot apela fără probleme la numărul: 0745-306805 sau la email: trascaucorp@gmail.com.

Avenul Gemenele, Munţii Trascău -Foto: Claudiu Szabo

3 comentarii:

  1. Axante imi place promovarea. Metaliferii sunt deosebiti cu frumuseti caracteristice.
    O harta vreau sie eu !

    RăspundețiȘtergere
  2. Axânte, io aşa cum ţi-am mai zis, vreau porţiunea din harta Metaliferilor dintre Geoagiu şi Alba Iulia, aia unde pe harta tipărită aţi trântiti nişte poze cu floricele. Deci, aştept...

    RăspundețiȘtergere
  3. @Dani -erfatur@gmi.ro asta e adresa lui baciu Varga de la Erfatur Cluj, sa vorbesti cu el; el are si portiunile de sub pozele cu floricele

    RăspundețiȘtergere

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...