luni, 12 martie 2012

WTF- Mai rapid decât fibra optică...

Astăzi, în minunata zi de 12 Martie, în timp ce încercam să postez un comentariu la un articol dintr-un ziar judeţean referitor la Gheţarul de la Scărişoara, mi-a apărut acest mesaj. Dacă nu vă apare, redau textul aici: "Trimiţi comentarii prea repede. Încearcă mai încet". Am ajuns să trăiesc şi asta, sunt un geniu al Internetului, trimit comentarii prea repede de nici fibra optică sau ăia de la ACTA ce ne supraveghează nu fac faţă. Ar putea spune mai politicos desigur, că "mă roagă" sau aşa ceva. Părerea mea sinceră e că am încercat să postez un comentariu la un articol care de fapt nu apăruse încă. Sunt grozav. Oare ce părere are CN (Chuck Norris)?
Dacă ştie cineva nişte cursuri, nu contează cât costă, unde să învăţ cum să trimit nişte comentarii mai încet, rămân dator.
Aici e sursa foto.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Scrie aici. De bine, de rău, numa' scrie...